A főnököm feladata számomra

Nem olyan régen, közel három hónapja kezdtem dolgozni egy új helyen. A jelenlegi munkahelyem sokkalta másabb, mint a régi volt. Rengeteg érdekes feladat és kihívás vár rám, hiszen a marketing világa sokkalta másabb mint a személyi asszisztensi munkám volt. Ott is számtalan olyan feladat volt, ami feszültséget okozott számomra, hiszen a napi rend megszervezése és hogy minden szépen sínen menjen mondjuk egy-egy program időpontjait tekintve sokszor ember feletti munkát kívántak részemről, de mégis hatalmas a különbség annak tekintetében, hogy itt, ha valamit elrontok, akkor az egész projekt meghiúsul, és hatalmas károkat von maga után. Ez a kár egyaránt lehet anyagi vagy morális, a cég megítélését érintő vagy akár az ügyfelek elvándorlását okozó hiba.

A legelső nagy feladatom a céges flotta számára új telefon szervíz keresése, mert a régivel már nagyon nincs megelégedve a vezetőség. Rettenetesen nehézkes velük ugyanis a kommunikáció és nagyon sok készüléket vissza kellett vinni a javítás után mert nem volt megfelelő a szolgáltatásuk minősége. Így hát az egyik legfontosabb szempont számomra a keresés közben a megbízhatóság és a gyors munka volt. Rengeteg véleményt néztem végig és számos partnertől is kértem segítséget, még végtére is kialakítottam a véleményem szerinti legjobb választást a vezetőség részére az új samsung telefon szervíz kiválasztását illetően.

Nem csalódtunk a választásban, ugyanis már az első két munka keretén belül hihetetlen meggyőző volt ennek a csapatnak a hozzáállása, a gyorsasága és a megfelelő kommunikációja, nem beszélve a szolgáltatásuk minőségéről, ami egészen egyszerűen elképesztő. Egy teljesen betört kijelzős készüléket úgy megjavítottak, hogy meg nem mondanám róla, hogy valaha is leesett bárki kezéből. Az első projektem tehát hatalmas sikerrel zárult, remélem a jövőben is csak ilyen híreket mondhatok majd az új munkahelyemről, ahol terveim szerint a karrierem következő két állomását sikerül majd megvalósítanom.